era kommentarer !

Först och främst vill vi tacka er som tyckte till igår och i förgår ! Vi tycker det är roligt att veta vad ni tycker, så vi kommer ha många tycka till inlägg!

 

Det var väldigt blandade åsikter i kommentarsfältet. Det blev mycket snack om SD. Vi hade hoppas på lite mer snack om folkpartiet, men det var fritt !

Endel av er tycker det var dåligt att Sverigedemokraterna har kommit in i riksdagen, andra tycker att det är bra och endel tyckte att man ska få rösta på precis vad man vill och att ingen är en idiot bara för att den röstar på ett visst parti.

En tjej uttryckte sig såhär om Sd : ''Men tror inte som stöder deras åsikter utan jag tror att det är många som röstar på dom för att dom inte vet bättre!''

En annan tjej skrev att hon inte har något favorit parti utan hon ändrar åsikter när saker och ting förändras.

En kille skrev såhär: ''Röstade blankt så det är väl min politiska ställning... alla partier har bra saker, alla har dåliga, men inte hittat nåt som hade tillräckligt bra ståndpunkter för att det skulle överväga de dåliga, så därför fick det bli en blank röst. Anser att inte rösta alls = rösta för diktatur, rösta blankt = tack för demokratin men tyvärr hittar jag inget som passar mig''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0