en politisk blogg av ungaliberaler !

Hej alla liberaler och allt annat folk !

Nu är det så att jag och min vän har startat denna bloggen ! Vi har tidigare erfarenheter av bloggning så vi vet vad vi gör ! ;)
Vår blogg kommer att handla om politik. Mycket om folkpartiets politik såklart, men även all annan politik ! Du är såklart välkommen även om du inte är liberal ;) !
Vi hoppas att ni kommer få en trevlig läsning och framför allt skulle vi gärna vilja hur ni resonerar, så ni får gärna slänga in en kommentar i kommentarsfältet.

Idag var den stora partiledar debatten (enligt mig, tycker svts är bättre än tv4as)
Ni får gärna skriva vad ni tyckte om den! Själv tyckte jag det var himla roligt när Lars Ohly blev ägd av Jan Björklund. Jag ska försöka att citera Jan: ''Det ända du svarar på varenda fråga är att vi har sänkt skatten, läser du från ett kalkylerat papper eller?''
En himla härlig kommentar tycker jag ! För det är så det är! I varje fråga tjatar de rödgröna om hur mycket vi har sänkt skatten för de som jobbar!
Men det är väl självklart att det ska löna sig att arbeta!

Vi hörs imorgon med ett mer informationsrikt inlägg om SVTs partiledardebatt, kanske t.o.m TV4as partiledardebatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0