det är mognad att inse !

Hur ska det kännas att vakna upp imorgon? Kommer det kännas som om hela världen är förstörd eller kommer livet kännas hur bra som hellst. Kommer vi vakna upp med ett leende eller en sur min som varar hela dagen. Kommer dessa år verka som bortkastad tid i skolan då jag kommer veta att skolan kunde varit så mycket bättre för alla. Kommer dessa fyra år gå väldigt långsam, kommer vi störa oss på varje beslut regeringen fattar. Eller kommer dessa fyra år gå snabbt och snart kommer det bli val igen?
Jag vet faktiskt inte ! Det jag iallafall är att jag hoppas på en seger för alliansen. Men även om de röd gröna vinner är jag säker på att Sverige kommer växa som ett land. De partiet jag minst gillar i den röd gröna regeringen är Vänsterpartiet. Vi vet inte i nuläget vad Lars Ohly kommer att få för ministerposter ifall socialdemokraterna vinner.
En sak är iallafall säker: Vinner de röd/gröna så tror folket i Sverige att dem kommer att klara att leda landet bäst. Isåfall ska det också få bevisa att de klarar det bra ! och om flest svenskar tror på dem då verkar ju det som om dem är bäst för Sverige. Även om jag inte hoppas på det ! Men någonstans måste man ändå inse verkligheten! Det går inte att säga att jag flyttar utomlands om Mona Sahlin blir stadsminister. För någonstans måste man vara mogen för att förstå att majoriteten i Sverige isåfall tycker att dem är bäst för landet !
Det är mognad att inse !

SNART AVGÖRS DET !


bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Tack för att du deltog i dagens blogg, tyvärr blev du inte en av vinnarna.. men håll utkik, det kommer nog en ny inom väldigt kort tid ;) Vad ska du göra idag då?

2010-09-20 @ 12:20:58
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

okej :D följa varandrra på bloglovin? :)

2010-09-20 @ 18:25:34
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0